19 Kasım 2011 Cumartesi

Hotspot Shield Launch | İp Değiştirme ( Yasaklı Sitelere Erişim )

Artık Engellenen, Girilmeyen Vs.. Sitelere Girmekte Zorlanan Ve Hiç Program Yada Yöntem Bilmeyen Arkadaşlarımız İçin Benimde Vazgeçilmezim Hotspot Shield Launch Programını Öneriyorum Ve de Sorunsuz Bir Program Olduğuna Değinmek İstiyorum.

Bu Program IP'nizi Değiştiriyor ve Güvenlik Duvarı Görevi Yapıyor. IP Değiştirdiğiniz İçin Youtube Gibi Genelde Girişleri Kapalı Olan Siteler Girebiliyorsunuz.

Bunun Yüklenmesini Tam Olarak Hatırlamıyorum Ama Ek Olaraktan  3 4 Tane Daha Şey Yüklüyor Diye Hatırlıyorum.Bizim İhtiyacımız Olan Tek Şey
Hotspot Shield Launch Diyorum.Diğerlerini Yükleyip Yüklememe Seçimini Size Bırakıyorum..

Kurduğunuzda ( Mavi Renkli, Üzerinde Ay İşareti Bulunuyor İconunda ) Zaten Tıklarsanız Bir Web Page Açılıyor.Deneme Yapıyor.Durum Çubuğunuzada Geliyor Tıkladığınız Zaman.Ordan Sağ Tuş Connect Yada İptal etmek İçin Disconnect Diyebilirsiniz.Pasif Modda Kırmızı Renkte,Aktif Modda Yeşil Renkte Oluyor.Yeşil Olmadan Önce Sarı Renk Alıyor.

Pek Te Bişiyi Yok İşte.Net Bi Şekilde Anlattım.Farklı İp Alıyor.O Şekilde Girebilirsiniz Giremediğiniz Sitelere..

Download Adresi :
http://rapidshare.com/files/236808328/Hotspot_Shield_Launch_www.realwar.org_.rar

Alternatif: 
http://www.4shared.com/file/234342464/ff07cc0/Hotspot_Shield_Launch_wwwrealw.html

Güle Güle Kullanın..

Saygılarımla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder